Verzenden & retourneren
Verzendkosten
Wij verzenden vanaf € 30,00. Bestellingen boven de € 49,00 worden GRATIS verzonden!
Brievenbuspost | € 4,95 |
Pakketpost | €5,95 |
Wij verzenden alleen binnen Nederland!
Pakket volgen
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.
Pakketten krijgen een track&trace nummer zodat u uw bestelling kunt volgen via Track&Trace.
Dubbel check daarom uw ingevoerde emailadres zodat u ook alle emails omtrent de bestelling en verzending ontvangt!
Wanneer in huis?
- Vandaag besteld = morgen in huis op werkdagen en indien op voorraad.
- 2-5 werkdagen indien iets niet op voorraad is.
Let op: zorg dat de juiste adresgegevens ingevuld zijn, indien dit niet het geval is zal uw pakket retour gezonden worden en worden deze kosten van € 7,50 bij u in rekening gebracht. In de decembermaand komt daar €0,25 vanuit PostNL bovenop.
Indien u gekozen heeft voor het ophalen bij een afhaal locatie of indien uw pakket vanwege niet thuis zijn naar een afhaal locatie gebracht wordt, dient u uw bestelling binnen 7 dagen op te halen. Doet u dit niet binnen deze tijd dan zal uw bestelling retour gezonden worden op uw kosten.
Deze kosten zijn opgebouwd uit de daadwerkelijke verzendkosten plus de ‘onbezorgbaar retour’-toeslag, die wij moeten betalen, omdat PostNL wel werk aan jouw zending heeft gehad en deze kosten aan ons doorberekent.
-
Jouw pakket kon niet geleverd worden doordat je een foutief adres hebt opgegeven.
Heb je bij het plaatsen van een order een verkeerd adres ingevuld en kan je pakket niet geleverd worden?
Dan komt jouw pakket naar ons retour. Ook dan worden de hierboven vermelde kosten van € 7,50 gerekend.
Let er dus bij het plaatsen van jouw order goed op, dat je het juiste adres invult! Laat je je order op jouw werk bezorgen, vermeld dan ook de naam van het bedrijf waar je werkt bij het leveradres.
En heb je een toevoeging bij je straat, bijvoorbeeld een A, B, C, kamer I of HS? Vermeld dit dan ook duidelijk als je jouw order plaatst.
Commentaar als ‘drie keer kloppen, want de bel doet het niet’, kunnen niet verwerkt worden op het verzendlabel.
Het is dan verstandiger je pakket rechtstreeks naar een servicepunt te laten sturen, om misverstanden bij de levering te voorkomen.
Klopt jouw adres wél en kan het niet geleverd worden door een fout van de vervoerder?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij kunnen dan een melding aanmaken in de portal van onze logistieke partner.
Indien het pakket buiten jouw schuld om niet bezorgd kon worden, worden de kosten van € 7,50 uiteraard niet berekend.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten indien de bestelde en niet meer op voorraad zijnde producten binnen een paar dagen bij ons binnen verwacht worden.
Retourneren
Voldoen de bestelde producten niet aan uw verwachtingen? Geen probleem! U krijgt bij ons een bedenktijd van 14 dagen, waarbinnen u zonder opgave van reden van de koop mag afzien.
Download en print hiervoor ons retourformulier.
Indien u uw gehele bestelling retourneert krijgt u vervolgens alle kosten ( van de aankoop zelf en eventuele bijkomende kosten zoals heenzending en betaalkosten ) binnen uiterlijk 30 dagen teruggestort ( met uitzondering van de kosten van de retourzending zelf ). In de regel storten wij direct terug na controle en ontvangst. Indien er meer artikelen besteld zijn en u er 1 terugstuurt, worden de bezorgkosten niet terug betaald.
Artikelen worden enkel retour genomen als dit binnen de bedenktijd is gemeld, en als de producten ongebruikt, in originele verpakking, onbeschadigd en zoals verzonden ( envelop of pakket ) retour komen.
Voldoen de producten niet aan deze voorwaarden dan zal het bedrag niet worden terug betaald.
U kunt de artikelen opsturen naar onderstaand adres:
Beautyshoppers
O.v.v. 'Ordernummer'
Nijverheidstraat 14-A
2984 AH Ridderkerk
Graag vooraf een e-mail zenden aan [email protected] met als onderwerp retour en uw ordernummer.
Als er vragen zijn kunt u vanzelfsprekend ook contact opnemen.